سخنگوی دولت با اشاره به درس‌های کودتای ۲۸ مرداد تاکید کرد: اعتماد به آمریکا در روابط بین‌الملل معنی ندارد، نحوه مواجهه با این کشور باید با قدرت، عزت و تضمین کافی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
هیئت بلندپایه طالبان در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان بر آزادسازی سپرده‌های بانکی، لغو تحریم‌ها و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور تاکید کردند.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد شدید از آمریکا، این کشور را غیرقابل اعتماد و عهدشکن خواند.
عربستان دیگر آن اعتماد کورکورانه به آمریکا را ندارد؛ زیرا به اندازه کافی به بلوغ رسیده است تا درس‌های تاریخ را متوجه شود. شاید مهم‌ترین آن‌ها این باشد که حمایت آمریکا به تنهایی کافی نیست و از نظر تاریخی و جغرافیایی الگوی سرنگونی شاه ایران دور نیست.
وزرای خارجه و دفاع آمریکا برای جلب اعتماد اوکراین با مقامات کیف گفتگو کردند.
بخش قابل توجهی از مردم عراق و ۱۲ کشور مسلمان، نسبت به تعهد آمریکا برای برقراری دموکراسی بدبین هستند.
سخنگوی وزارت خارجه چین اقدامات آمریکا بر علیه اپ «تیک تاک» را ناشی از هراس این کشور دانست.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به اشاره به پرونده «تبانی با روسیه» بار دیگر تأکید کرد به رئیس‌جمهور روسیه بیشتر از سازمان‌های امنیتی اعتماد دارد.
پژوهشکده تحقیقاتی رونالد ریگان نتایج یک نظرسنجی جدید را منتشر کرد که بیانگر افول جایگاه ارتش آمریکا در بین مردم این کشور است.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اگر اعتماد بی جا به آمریکا، انگلیس و فرانسه اوج ساده لوحی سیاسی است، اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز اشتباه دیپلماتیک است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان‌های بین المللی است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با روحیه و اعتماد به نفس بالا امروز تمرین کردند.
"دیک دوربین" سناتور شماره دو دموکرات در سنا از ایلینوی گفته است: "خاندان سلطنتی سعودی هرگز متحد قابل اعتماد ملت ما نبوده است. وقت آن رسیده که سیاست خارجی ما دنیایی را بدون این اتحاد با این خائن سلطنتی تصور کند".
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
نشریه هیل در گزارشی نوشت که اکثر آمریکایی‌ها دیگر به دولت و نهادهای دولتی و رسانه‌های این کشور اعتماد ندارند.
یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اروپایی‌ها هیچ اراده‌ای در مقابل آمریکا ندارند و طی این سال‌ها بارها مشاهده کردیم که به نوعی در نقش سرباز آمریکا رفتار کرده‌اند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در هفتمین مجمع اقتصادی شرق درباره موضوعات مختلف عرصه بین‌الملل، سخنرانی کرد.
پل رابرتس مقام سابق آمریکایی تاکید کرد که مهمترین اشتباه میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق، اعتماد وی به وعده آمریکایی ها بود.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد پس از یورش پلیس فدرال آمریکا به خانه رئیس‌جمهور سابق این کشور، اعتماد اکثر آمریکایی‌ها به اف‌بی‌آی کم شده و آن را «گشتاپوی شخصی» رئیس جمهور کنونی می‌دانند.
امروز مطالبی همچون خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، پیش بینی بورس فردا| فردا سهام بخریم؟، کف قیمتی بیت کوین کجاست؟، رکود ارزش معاملات شکسته شد!، افزایش سرمایه ۴۰۰ هزار درصدی یک نماد، کدام نماد‌ها سه شنبه ۲۷ اردیبهشت مجمع برگزار می‌کنند؟، ماجرای صندوق فولاد و صف فروش خساپا چیست؟، تحلیل دتوزیع امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، تحلیل برکت امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، جزییات عرضه اولیه ددانا | آیا ددانا را بخریم یا نه؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اینکه تمام اعتماد خود را در کاسه یک یا دو کشور گذاشته و بعد سایر دنیا را نادیده بگیریم، نتیجه‌اش همین وضعیتی است که امروز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ